Powszechnie wiadomo, że choroby współistniejące znacznie zwiększają ryzyko ciężkiej choroby i śmierci z powodu tzw. Covid-19. Zamiast promować zdrowy tryb życia, słońce, ćwiczenia lub wczesne leczenie, „eksperci ds. zdrowia”:
- – Bój się.
- – Pozostań w izolacji.
- – Dystans społeczny.
- – Noś maskę.
- – Używaj środka do dezynfekcji rąk.
- – Poczekaj na szczepienie.
- – Kiedy pojawi się szczepionka, nie poprzestawaj na 2 zastrzykach. Powtarzaj szczepienia co sześć miesięcy.
„Od początku było jasne: w przypadku tej choroby Covid-19 tak naprawdę chodziło tylko o podanie szczepionki – wbicie igły w każde ramię” – podsumował dr. McCullougha.
Aby populacja zaakceptowała eksperymentalny program masowych szczepień, musi istnieć nieprzezwyciężony strach przed śmiercią.
Okazuje się, że „leczenia”, które stały się standardowym leczeniem Covid-19 w szpitalach, były znacznie bardziej śmiercionośne niż sama choroba.
dr. Peter McCullough narzeka: „Nigdy nie widziałem czegoś, co powoduje tak duże szkody w ludzkim organizmie”.
- – Wnika do mózgu.
- – Wnika w serce.
- – Powoduje uszkodzenie mózgu i serca.
- – Wnika do szpiku kostnego.
- – Stymuluje przeciwciała atakujące komórki i płytki krwi.
- – Powoduje krzepnięcie krwi i uszkodzenie naczyń krwionośnych, jakiego nigdy wcześniej nie widzieliśmy.
- – Dane Uniwersytetu w Pittsburghu sugerują, że powoduje raka.
„Od kiedy istnieje białko, które uszkadza mózg, serce, szpik kostny, układ odpornościowy, powoduje krzepnięcie krwi i prawdopodobnie powoduje raka, a wszystko to w jednym białku? zapytał dr. McCullougha.
„To broń” – podsumował. „Według rygorystycznych kryteriów wojskowych jest to broń biologiczna.
Przez cały ten czas w wiadomościach telewizyjnych mówiono wam, że te zastrzyki są „bezpieczne” i że powinniście robić to, co mówią wam „eksperci ds. zdrowia”.
Media głównego nurtu nigdy Wam nie ujawniły, że aż 70% ich przychodów z reklam pochodzi z samego przemysłu farmaceutycznego.
Prezes wiadomości telewizyjnych przyznał w RFK Jr., że każdy prezenter, który pozwoli mu wypowiadać się negatywnie na temat Wielkiej Farmy na antenie, zostanie zwolniony, ponieważ „tam są nasi reklamodawcy”.
Stany Zjednoczone i Nowa Zelandia to jedyne dwa kraje, które zezwalają na kierowanie do konsumentów reklam leków na receptę w telewizji. Jednak w tych reklamach nie chodzi o sprzedaż lekarstw, ale o kupowanie wiadomości w ramach taktyki PR. W branży opisano to jako „tajemnicę poligraficzną”.
W latach pięćdziesiątych i sześćdziesiątych XX wieku, kiedy po raz pierwszy pojawiły się dowody na szkodliwość palenia, organizacje informacyjne niechętnie ujawniały Big Tobacco, ponieważ były zależne od przychodów branży z reklam.
Ten sam konflikt interesów istnieje dzisiaj pomiędzy przemysłem farmaceutycznym a wiadomościami telewizyjnymi.
uncutnews.ch/die-9-schockierenden-covid-wahrheiten-die-sie-niemals-zugeben-werden
Leave a Reply